Sluiten

Categorieën

Filters

    Verzenden & retourneren

    Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Raadpleeg voor de meest actuele indicatie je bestelstatus.

    Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten zijn altijd €35 per bestelling.

    Wat zijn de levertijden?

    Per product kunnen de levertijden verschillen, vandaar dat wij bij alle artikelen levertijden aangeven. Deze worden continu bijgewerkt voor de optimale levertijdsindicatie.

    Kan ik mijn bestelling afhalen in de showroom?

    Je kunt je bestelling ophalen in onze showroom wanneer je dit hebt aangegeven bij het plaatsen van de bestelling. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst met de keuze om het te verzenden dan dien je per mail/telefoon contact met ons op te nemen om te kijken naar de mogelijkheden.

    Wat zijn de openingstijden van de showrooms om de producten af te halen?

    De openingstijden om producten op te halen zijn doordeweeks gelijk aan de openingstijden van de showroom. Op zaterdag hanteren we andere ophaaltijden. Je kunt je bestelling dan ophalen van 10.30 tot 15.00 uur. De openingstijden van de showroom zijn van dinsdag t/m vrijdag van 9:00 – 17:00 uur.

    Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik tijdens levering niet thuis ben?

    Wanneer je een pakketzending hebt zal deze de volgende dag nogmaals aangeboden worden. Grote en zware producten worden veelal verzonden met een extern transportbedrijf. Wanneer je op de afgesproken/gecommuniceerde afleverafspraak niet aanwezig bent en onze vervoerder een tweede keer je bestelling moet afleveren, dan kunnen bijkomende leveringskosten worden gerekend.

    Annuleren of retourneren

    Het is mogelijk je bestelling te annuleren. Wij verzoeken dit altijd z.s.m. aan ons per email door te geven onder vermelding van het bestelnummer. Hoe eerder wij namelijk de annulering ontvangen, des te eerder wij de verwerking kunnen stopzetten. Bestellingen die reeds verwerkt zijn, kunnen niet meer worden geannuleerd. Je kunt bij ontvangst wel de artikelen retour sturen. Bekijk hiervoor ons retourbeleid. Eventuele verzendkosten zijn dan voor eigen rekening en worden niet aan je geretourneerd. Zodra de bestelling succesvol is geannuleerd, komt je betalingsverplichting te vervallen. Eventuele betalingen worden dan zo spoedig mogelijk teruggestort. De termijn van terugstorten varieert per betaalmethode.

    VEELGESTELDE VRAGEN

    Ik ben niet tevreden met mijn producten, wat nu?

    Wanneer je ontevreden bent over de aankoop dan kun je, binnen de bedenktijd van 14 dagen, retourneren. Je kunt de retour eenvoudig aanmelden via een retouraanvraag. Is het product kapot of niet compleet? Neem dan even contact op met de klantenservice. Zo kunnen wij kijken naar een passende oplossing.

    Hoe stuur ik mijn producten retour?

    Het is altijd mogelijk dat het door jou bestelde product niet aan de verwachting of wensen voldoet. Bij wonentegels.nl kun je binnen 14 kalenderdagen na levering het artikel retourneren. Indien je retourzending voldoet aan de voorwaarden, kun je vervolgens het geld terugkrijgen. Je kunt de retour eenvoudig aanmelden via [email protected] onder vermelding van het bestelnummer.

    Wat zijn de retourkosten?

    Wanneer u een artikel wenst te retourneren dan kunt u deze zelf terugbrengen in onze showroom. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Aan het retour sturen van producten zijn helaas wel kosten gebonden. Deze worden niet door ons vergoed. Wij vergoeden alleen de kosten van het artikel + verzendkosten ‘heen’. U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Afhankelijk van het product kunt u deze per PostNL of transportbedrijf naar wonentegels.nl op laten sturen. Deze kosten variëren per product.

    Wat zijn de retourvoorwaarden?

    Het artikel mag retour gestuurd worden wanneer aan het volgende voldaan is:
    – binnen 14 kalenderdagen na levering;
    – als het compleet en onbeschadigd is;
    – als het ongebruikt en niet gemonteerd is geweest;
    – in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk (hier mag niet op geschreven worden);
    – producten die speciaal voor u zijn vervaardigd, zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.

    Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht de schade in rekening te brengen.

    Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

    Het is mogelijk uw bestelling te annuleren. Wij verzoeken dit altijd z.s.m. aan ons per email door te geven onder vermelding van uw bestelnummer. Hoe eerder wij namelijk uw annulering ontvangen, des te eerder wij de verwerking kunnen stopzetten. Bestellingen die reeds verwerkt zijn, kunnen niet meer worden geannuleerd. U kunt bij ontvangst wel de artikelen retour sturen.

    Mijn artikelen blijken bij levering beschadigd, wat nu?

    Controleer bij ontvangst van uw bestelling altijd goed de producten. Mocht er onverhoopt schade zijn ontstaan aan een van de artikelen, meldt deze dan binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling. Hoe eerder u het meldt, des te eerder de schade kan worden opgelost. U kunt schades melden via een service aanvraag.

    MEER VRAGEN

    Je bestelling geannuleerd door wonentegels.nl
    In enkele gevallen komt het voor dat wij genoodzaakt zijn om je bestelling te annuleren. Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden:
    · Het artikel is (toch) niet leverbaar
    · De adresgegevens zijn onduidelijk of incorrect

    Als een bestelling is geannuleerd, dan komt je betalingsverplichting te vervallen of je ontvangt het reeds betaalde bedrag terug.

    RANDVOORWAARDEN

    Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht de schade in rekening te brengen. Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »